Mivel foglalkozunk mi?
Mi felelünk a termékeket és a hulladékot érintő logisztikai folyamatokért. Fő feladatunk biztosítani, hogy a rendelt áruk – legyen az zöldség, gyümölcs vagy tartós fogyasztási cikk – megfelelő precizitással és gondoskodással, a megfelelő időben megérkezzenek az üzletekbe minden nap. A raktárlogisztika osztály gondoskodik a beérkező áruk átvételéről, minőségi ellenőrzéséről és beraktározásáról, valamint a bolti rendelések összekészítéséről, tehát a komissiózásról, míg a kiszállítási osztály feladata az elkészült raklapok eljuttatása az üzletekbe. Ahogy az üzletekben, a raktárainkban is nagy hangsúlyt fektetünk a raktár külső-belső tisztaságára.
Logisztikai központjaink
Vásárlóként az ember a sokszínű árukínálatunkat és annak frissességét tapasztalja nap mint nap az üzleteinkben, ami a logisztikai központok nélkül lehetetlen lenne.
4 logisztikai központ gondoskodik üzeleteink áruellátásról, amelyek Ecseren, Szigetszentmiklóson, Székesfehérváron és Hejőkürtön találhatóak.
A háttérben nem csak a legmodernebb logisztikai technológiák és átgondolt folyamatok működnek, hanem egy erős csapat is dolgozik. Ezek vagyunk mi – a munkatársak, akik biztosítják a Lidl üzletek áruellátását.
Dániel
Ez az első munkahelyem, és szeretek itt lenni, mert fontosnak érzem magam. Tovább olvasok