Értékünk a kollégánk.
Álláskeresés Bejelentkezés Könyvjelző

Vállalati kommunikáció

Nyitott pozícióink
PR_telefonáló

Erősségünk a kommunikáció

Kik vagyunk?

A vállalati kommunikációs osztályon azzal foglalkozunk, hogy értékeinket, üzeneteinket tudatos tervezés mentén eljuttassuk célcsoportjainkhoz és hosszú távon építsük a Lidl imázsát. Osztályunkon belül három területre fókuszálunk: külső kommunikáció, belső kommunikáció és CSR.

Külső kommunikáció

PR_külső_komm


A vállalati kommunikáció egyik legfontosabb feladata a vállalati stratégiához illeszkedő külső kommunikációs stratégia megalkotása és annak megvalósítása. Ezzel összhangban törekszünk arra, hogy minden olyan információt, amely számunka fontos és értéket jelent, eljuttassunk különböző célcsoportjainkhoz, a nyilvánossághoz. Külső kommunikációs tevékenységünkhöz tartozik többek között a sajtó-és médiakapcsolatok kezelése, sajtómegjelenések koordinálása, sajtóesemények szervezése, a vállalat képviselete nyilvános eseményeken, valamint szükség esetén a kríziskommunikáció is.  

Belső kommunikáció

Külső kommunikáció


Osztályunk nagy hangsúlyt fektet a belső kommunikációra, annak érdekében, hogy kollégáink mindig naprakész információkkal rendelkezzenek a vállalattal és annak működésével kapcsolatosan. A hatékony kommunikáció érdekében online és offline felületeket egyaránt alkalmazunk, így például Intraneten, munkavállalói mobilalkalmazáson vagy akár belső plakátokon keresztül is informálódhatnak munkatársaink. Ezen felül időről-időre szórakoztató és emlékezetes rendezvényekkel, valamint izgalmas nyereményjátékokkal tesszük színesebbé számukra a dolgos hétköznapokat.

Corporate Social Responibility (CSR)

CSR

 

A harmadik, szintén kulcsfontosságú tevékenységi területeink közé tartozik a Lidl Magyarország CSR stratégiájának kialakítása és a társadalmi szerepvállalásához kapcsolódó tevékenységek gyakorlati megvalósítása, mellyel hozzájárulhatunk az élhetőbb jövő megteremtéséhez. Ide tartozik többek között a különféle CSR programok és kampányok tervezése és koordinációja, a fenntarthatósági jelentés elkészítésének menedzselése, valamint az adományozás.

 

Évente átlagosan 40 sajtóközleményt adunk ki, közel 300 cikket készítünk intranetre és a mobilalkalmazásba, valamint időről-időre a lidl.hu és a vallalat.lidl.hu oldalakra is felkerülnek aktuális híreink és fenntarthatósági intézkedéseink.  

A vállalati kommunikációs osztály munkatársaként lehetőséged lesz a kommunikációs és CSR feladatok széles skálájával foglalkozni, úgy, hogy közben egy összetartó és ambiciózus csapat részévé válhatsz. Ha jó kommunikációs készségekkel rendelkezel, jó vagy a kapcsolatépítésben és elhivatott vagy a fenntarthatóság iránt, akkor a Lidl vállalati kommunikációs osztálya neked való!