Válaszd a Lidl-t
« Vissza a kereséshez
  • 2019.05.10
  • Ügyvitel/adminisztráció
  • Központi Irodaház Budapest

Beszerzési projekt munkatárs

Értékünk a kollégánk!

Több, mint 10 éve Magyarországon, több, mint 5000 munkavállaló. Tudjuk, hogy sikerünk titka munkatársainkban rejlik, akik minden egyes napon azért dolgoznak, hogy naponta több százezer vásárlónk elégedetten távozzon üzleteinkből.

A Te jövőd. A mi jövőnk.

Feladatok

Feladatok
  • kutatások, elemzések, kalkulációk elvégzése
  • beszállítókkal való egyeztetés, megbeszélések vezetése
  • feladatok dokumentálása, prezentációk készítése
  • a feladatok/részprojektek/projektek előkészítése, feldolgozása és vizsgálata
  • adatok előkészítése és adminisztrációja
  • feladatok operatív lebonyolítása és irányítása
  • dokumentumok ellenőrzése és feldolgozása
  • szerződések előkészítése, feldolgozása és megvizsgálása
  • beérkező számlák tartalmi és számszaki ellenőrzése
  • EKÁER számok kiadása, rögzítése és lezárása (szállítmányok főbb adatainak elektronikus bejelentése a NAV oldalán)
 

Profil

Profil
  • felsőfokú végzettség (gazdasági vagy más reál területen szerzett végzettség előnyt jelent)
  • jó német nyelvismeret szóban és írásban
  • magabiztos MS Office kezelés
  • jó kommunikációs készség, határozottság, jó időmenedzsment
  • precizitás, monotónia tűrése
  • analitikus gondolkodásmód
  • önálló munkavégzés
 

Amit kínálunk

Amit kínálunk
  • hazai és nemzetközi karrierlehetőség 
  • stabil munkahely Európa egyik legsikeresebb multinacionális vállalatánál 
  • folyamatos szakmai fejlődés 
  • versenyképes fizetés 
  • kormányrendelet szerinti munkába járás költségének 86%-a helyett a 100% térítése 
  • Lidl kártya 
  • nagy értékű egészségprogram 
 

Érdekesnek találtad?

Várjuk pályázatodat!

Jelentkezés